Prezenty z okazji nowej pracy
Awans, premia czy dostanie nowej pracy zawsze wiąże się z wielka radością i ekscytacją. Po dobrych nowinach, najczęściej szczęśliwcy umawiają się z przyjaciółmi lub rodziną i wspólnie cieszą się ich sukcesem. W takiej sytuacji nie wypada jednak przyjść z gołymi rękami. Warto zdecydować się na kupno jakiegoś prezentu (choćby niewielkiego). W ten sposób pokażemy „świeżo przyjętemu pracownikowi”, że jesteśmy z niego dumni i w niego wierzymy. Co więc można podarować takiej osobie?
Zestaw do wina na uczczenie sukcesu
Choć w pracy rzecz jasna nie wolno pić alkoholu, to jednak prezent ten może przydać się podczas wspólnego świętowania dostania nowej pracy. Zestawy takie zazwyczaj posiadają od dwóch do czterech kieliszków oraz butelkę wina (rodzaj zależy już od indywidualnych upodobań, wystarczy tylko wybrać spośród dostępnych na rynku). Można także zdecydować się na zestaw z karafką oraz szklankami do whisky. Wspaniale się to prezentuje, jest to jednak trochę większy wydatek.
Kubek z odpowiednim napisem lub obrazkiem
Wzory na kubkach dotyczą praktycznie każdej sytuacji, trzeba jedynie dokładnie poszukać. Jeśli jednak nie znajdziemy żadnego „gotowca”, który sprawdziłby się na daną okazję, to można wykonać projekt i zamówić własny kubek z oryginalnym napisem bądź obrazkiem. Warto zdecydować się na zabawny wzór, który nawiązywałby do dostania nowej pracy, albo umieścić tekst motywujący, który w gorszych chwilach mógłby pocieszać na duchu.
Elegancki krawat lub apaszka
W nowej pracy trzeba się prezentować nienagannie, aby zrobić dobre wrażenie. Dlatego świetnym prezentem może okazać się krawat dla mężczyzny lub apaszka dla kobiety. Trzeba jednak zwrócić uwagę na to, aby nie posiadały żadnych zabawnych czy pstrokatych elementów. Wszystko powinno być w stonowanych i jednolitych barwach. Przedmioty te są całkowicie uniwersalne, więc nie trzeba się martwić o to, że rozmiar będzie nieodpowiedni.
Dziennik z kalendarzem, który pozwoli zorganizować swój czas
Praca wiąże się z wieloma obowiązkami i wyrzeczeniami. Nierzadko ciężko jest sobie wszystko uporządkować w taki sposób, żeby wypełnić każde jedno zadanie, a dodatkowo mieć czas dla siebie i rodziny. Dlatego też dobrym pomysłem jest podarowanie osobie, która dostała nową pracę, dziennika, w którym mógłby zapisywać wszystkie zaplanowane wydarzenia i zobowiązania. Dzięki temu nie tylko poukłada sobie plan na dany dzień czy tydzień, ale także będzie mieć pewność, że o niczym nie zapomni. To wszystko pozwoli na zwiększenie swojej produktywności i zaoszczędzenie nerwów.
Organizer na biurko dla uporządkowania miejsca pracy
Ciężko jest utrzymać ład na biurku, kiedy mamy dużo do zrobienia, a papierów, karteczek, pisaków, długopisów i tym podobnych rzeczy wciąż przybywa. Z całą pewnością pomocny okaże się organizer z półkami na papiery i książki oraz z kubeczkiem na długopisy. Dzięki temu nowy pracownik nie będzie musiał przerzucać całych stosów kartek, tylko wyciągnąć z odpowiedniego miejsca poszukiwany dokument.